معرفی محصولات

Pefra Trolley

بعد از ورشکسته شدن کارخانه پشلر در ژانویه سال 1995 , تعدادی از کارکنان کارخانه پشلر که در تولیدات وسایل نقلیه فعالیت داشتند . در آگوست سال 1995 پایه های اولیه شرکت پفرا (pefra) را بنا نهادند . در سال 1997 محل جدید و دفاتر تجاری و فنی در (اشینگ و ویکسیرا) راه اندازی شد . شرکت پفرا دارای گواهینامه iso 9001 می باشد که در قسمت اداری و تولید در حال فعالیت می باشد , بیشترین زمینه مسئولات این شرکت شامل وسائل نقلیه برقی , شاسی چرخ و تریلرها خصوصا برای حمل و جابه جایی مواد و کالا در داخل کارخانه می باشد . مشتریان شرکت پفرا شرکت های معروف و بسیار بزرگی را تشکیل می دهند و این همه موفقیت و پیشرفت را شرکت پفرا مدیون دو ویژگی محصولاتش می داند : 1 – کیفیت 2- قیمت مناسب .
توانایی و زبدگی کار کنان این شرکت نیز ما را در رسیدن به این هدف بزرگ یعنی کیفیت بالا به همراه قیمت تجاری و مناسب یاری بخشیده است .

ارابه ها (تریلر های صنعتی ) پفرا در دو نوع تریلرهای با راننده و تریلر های بدون راننده قرار دارند که سیستم بدون راننده با ظرفیت های مختلف وجود دارد که با ریموت کنترل می شود . تریلرهای بدون راننده هم توسط یدک کش ها و یا کشنده ها حمل می شوند .
تنوع بسیار زیاد این محصولات , موجب شده همه تقاضا بازار , با هر شرایطی پوشش داده شود . این محصولات در عملیات ها و صنایع مختلف از قبیل کشتی رانی , سکوهای نفتی , خدمات در معادن , صنایع حمل و نقل هوایی , راه آهن , شیمی و متالوژی کاربرد فراوانی دارند . که این محصولات در تناژهای مختلف ومدل های متنوع , از 2 تا 80 تن بسته به نوع نیاز مشتری وجود دارد .